21.11.

Dneska nám ve třídě nešel internet, všechno jsem na Bakaláře posílala z mobilu. Příklady v pracovním sešitu z matematiky děti řešily zkusmo. Prostě do příkladů dosazovaly čísla od 0 do 5 a řešily, jestli je celý příklad pravdivý či ne. Bylo to docela obtížné, ti, kteří stále tápou si měly vše znázorňovat pomocí víček. Někdo je ale líný, neumí to a víčka nepoužije. Prosím, proberte to s dětmi ještě doma.

První hodinu jsme byli na retrovýstavě. Bylo to zajímavé pro mě, ale i pro děti. Ukázala jsem jim v jakých lavicích děti seděly, jakým psaly perem – násadkou, seznámily se s psacím strojem – předchůdcem počítače. Bylo to opravdu zajímavé, doporučuji to i vám, rodičům.

Matematika byla náročná. Stále používejte názorný příklad – s víčky, s kaštany…Děti by měly dostat do hlaviček, že např. čísla 3,2,5 patří k sobě a měly by umět vytvořit jen z těchto čísel příklady na sčítání a odčítání. Jedná se o tzv. spoje.

A poslední hodinu jsme šli s Krabicí od bot. Děti ji nesly samy, na faře nás přivítala velice vlídně paní farářka, hezky si s dětmi povídala. Ještě jednou děkuji všem, kdo přispěl na zakoupené věci.

A v neposlední řadě, prosím všechny rodiče, aby své děti vyslechly, mluvili s nimi, ale aby si vždycky ověřili tvrzení dětí u jiných zdrojů. Rozhodně jim slepě nevěřte. Není to z mé strany nedůvěra k vám, ale mělo by nám jít společně o jedinou věc a to o zdravě sebevědomé dítě, které umí říct svůj názor, umí řešit své problémy samostatně a hlavně dítě, které je spokojené. To je reakce na včerejší hromadnou třídní schůzku. Dívejte se na své děti objektivně.

Fotky dám do fotogalerie časem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *