4.září

Dneska jsme už pracovali v Živé abecedě. Děti mají zakroužkovanou str. 1 a u kroužku D. Znamená to, že si s dítětem sednete a bude vám dítě povídat o obrázcích. Ať vypráví, nejraději samo, ať mluví v celých větách. Básničku ať po vás opakuje /papouškuje/ :). Stejně tak mají zakroužkovanou matematiku. Na str. 3 povídejte, kolik tam je dětí, zvířat… Na str. 4 mají doplnit počet bedýnek na auto. Počet určuje číslo, které je pod obrázkem. Dělali jsme kousek ve škole, všem dětem to šlo, uměly určovat počet.

Chování se také zlepšuje, už tolik nepovídaly. Objevují se ve třídě někdy mezi dětmi nesváry, které řeší ubližováním. To se nesmí opakovat, musí se snažit vyřešit problém verbálně. Pokud to nesvedou, jsem tu já, ať se děti na mě obrací a já vyřeším. Někdy jsou to pro nás dospělé maličkosti, ale děti to mají jinak, prožívají velmi silně jakoukoliv nespravedlnost.

Mrzí mě to, ale obracím se na vás s malou výtkou. Hodně dětí ještě nemá obalené pracovní sešity /už mají i ohnuté rohy u učebnic/, věci nejsou podepsané… Moc prosím, aby se to zlepšilo. Děti to stresuje. Já vás chápu, že toho máte moc, ale pro mě je dítě vždycky na prvním místě. Někteří nečtete ani webové stránky. Můj syn mně slíbil, že mně přes víkend naprogramuje aplikaci, která vás upozorní na nový příspěvek na webu. Myslím si, že vám to ulehčí sledování webu.

Prosím, abyste se urychleně zaregistrovali do ŠOP.