Dneska jsem prověřovala, jestli děti už umí svoji adresu. Jsem spokojená, skoro všichni dostali jedničku. Prosím, abyste adresu s dětmi občas zopakovali. Děti by měly svoji adresu umět a měly by ji i umět napsat na pohled, dopis…
Děti mohou mít zatím při matematice tabulku s násobilkou, kterou jsem jim nakopírovala. Je třeba, aby se v tabulce uměly orientovat. Samozřejmě by se děti měly postupně naučit násobilku zpaměti. Je to pouze otázka drilu.V týdnu po distanční výuce budeme psát prověrku na násobilku 2 a 3.
Dneska jsem byla upozorněna, že není správné, aby měly děti ruce za zády, když mají práci hotovou. Prý je to může stresovat. Už jsme se o tom bavili s vámi na třídní schůzce v 1. třídě. Pokud dají děti ruce za záda, já mám přehled, kdo je hotov a jdu k němu práci zkontrolovat. Navíc se děti protáhnou a narovnají. Je to prospěšné jejich zdraví. Děti to nemají povinné, ale musím říct, že jsou na to zvyklé a dělají to všichni. Samozřejmě, že nechci děti stresovat. Proto vás prosím, abyste s dětmi promluvili, poptali se jich, jestli jsou ve stresu a dali mně vědět, pokud by se tak stalo. Pokud by děti měly s „rukama za zády“ jakýkoliv problém, samozřejmě to odbourám.
Prosím, aby děti četly nejen svoji knihu, ale i články v Čítance, které mají za domácí úkol.
Včera a dneska se děti samy hodnotily. Sebehodnocení jsem začlenila do předmětu VV. Podívejte se do fotogalerie, jak se s tím děti popraly. Dětem se to líbilo a nakonec mně taky.