1. Prosím, poučte děti, aby nikomu nedávaly peníze a ani aby si od nikoho peníze nebraly. Také je důležité, aby děti věděly, že nikomu nemohou sahat do tašky ani do peněženky. I když peněženka leží na lavici. Děkuji.
2.Od pondělí budu už dávat jedničky místo razítek. Vysvětlím dětem jak se ve škole známkuje a proč. Jiné známky zatím dávat nebudu než jedničky. Pokud nebude něco správně, dám tam jenom podpis. Dětem to vysvětlím.
3.Dneska některé děti neměly desky na písmenka a písmenka. Prosím, vystřihněte jim jenom m M a dejte je do velkých desek na písmenka. Zbylá písmena jim též vložte do desek nerozstříhaná.
4. Úkoly pro chybějící
- M do str. 10
- ŽA do str.12
- Psaní do str.12
- Vystřihnou m M a dát do desek
5. Hodnocení týdne
Už umíme první písmenko. Všechny děti moc pěkně stříhaly. Umí to. Hodně často to nebývá zvykem, ale v této třídě to umí všichni. V matematice jsme brali pojmy větší, menší, rovná se a musím říct, že jim to šlo. Někteří měli potíže s nácvikem znamének větší, menší. Můžete to doma procvičovat na volný list papíru. S dětmi jsem to nacvičovala na psací tabulky, tam jim to šlo, horší to pak bylo v pracovním sešitě. Ve výtvarné výchově jsme se seznámili s vodovkami a malovali sluníčko. Nestihli jsme všechno, doděláme v úterý. Také bych v úterý chtěla s dětmi pracovat s tuší. Uvidíme jak nám to půjde. Při PČ jsme dělali domečky z ruliček od toaletního papíru. Ty se nám fakt dařily. Děti pracovaly zcela samostatně. Při TV jsme si jen hráli hry. Při HV jsme zpívali písničky, které děti znají z MŠ a pak jsme hráli Zlatou bránu. To děti dost bavilo. Co se týče chování dětí, jsem v podstatě spokojená. Děti se adaptovaly na nové prostředí, některým to šlo obtížněji a někteří ještě adaptaci nedokončili. Někteří mají potíže s povídáním při hodině. Nemohou se ohlídat, reagují bezprostředně. Ale nebojte se, zvládám to a myslím si, že to bude jenom lepší. Trochu problém je s několika dětmi, které nemají upevněné návyky jako poslouchat a plnit mé příkazy. Ale i to si myslím, že je jenom otázka času a že to půjde jenom k lepšímu. Na druhé straně je ve třídě hodně dětí, které jsou ctižádostivé, hodně se snaží, poslouchají mě a mají radost ze školní práce. Myslím si, že to časem bude dobrá třída.
Paní učitelko, opět moc děkuji za krásné hodnocení a znovu oceňuji, že můžeme být v obraze. Chci se jen zeptat, zda když píšete obecně „některé děti“, tak jsem pochopila, že asi konkrétně nemůžete jmenovat?? Nebo zda by nešlo pod nějakým heslem si přečíst, že Matyáš neumí to a to:-). Děkuji za odpověď. Omlouvám se také, že jsme neměli desky na písmenka, úplně mi vypadly z toho seznamu věcí, hned zítra napravím. Přeji hezké dny s „našima dětma“.
Zdravím. Opravdu píšu obecnē, protože jmenovat nechci. Pokud je nējaký problém, píšu to konkrétním rodičům ihned do notýsku. Je mi jasné, že je každý zvēdavý, jak to té jeho ratolesti ve škole jde. Ale opravdu je takové hodnocení ještē předčasné. Vēřte mnē. Ale co se týče Matýska zatím můžete být bez starosti, je moc hodný, poslušný a všechno plní bez obtíží.
Tak to jste mi udělala radost, paní učitelko. Je mi vše jasné a budu tedy nahlížet pravidelně do notýsku:-).